GØR DRØMMEN TIL VIRKELIGHED

Informationsmøder 29. august (bemærk ny dato!)  og 3. september – Nyt hold starter 9. september

Går du rundt med en drøm om at sidde i cockpittet med styrepinden i hånden og se det hele lidt ovenfra. Mærke fornøjelsen ved at kunne gøre brug af egne kompetencer og viden – og blive en bedre pilot med hver flyvning og hver landing. Og måske ovenikøbet gøre dette i et miljø hvor ligesindede forstår dig, når smilet ikke er til at jage væk fra dit ansigt efter en tur i de højere luftlag.

På Randers Flyveplads har du mulighed for at tage dit eget flycertifikat hos Østjysk Flyveskole som drives af Randers Flyveklub.

Vi tilbyder både Private Pilots License (PPL) med 45 timers flyveundervisning eller et Light Aircraft Pilots License (LAPL) med 30 timers flyveundervisning. Forskellen ligger i hvilke flytyper du må flyve og hvilke lande du må flyve til.

Find mere information på www.oestjyskflyveskole.dk eller skriv til flyveskole@randersflyveklub.dk med dine spørgsmål.

Vi glæder os til at møde dig såvel over, som under skyerne.